Inte idag igen! :(

Nu e de tredje dagen i rad som jag vaknar 11.30. De e inte bra! tycker inte om att sova länge.. bara när man verkligen behöver de, men de här beror ju på lat het! Fy mig!

Idag e jag verkligen i behov av o köpa mat... fast de e svårt att veta vad man ska köpa... jag kan egentligen bara komma på mjölk... men under hela veckan har de varit saker som man velat göra men de ända jag saknat har varit mjölk..

O så va jag sugen på o göra chokladbollar härom dan... så de kanske jag skulle köpa... de e ju jätte mycket billigare o göra själv! Bra student tips! :P Jag ska göra med extra mycket kaffe i :D

Sen ska jag börja arbeta lite med min fallstudie.. har legat i solen och läst massa litteratur om mobbing. Värkligen ett svårt ämne... men de ska jag nog reda ut dvs om jag nu kommer bli latt ärare! (Har ju sökt andra program till hösten som jag hoppas att komma in på)

Nä, nu ska jag börja dagen! kl 12.36!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0