Mat?

Jag har upptäckt mig själv idag med att jag inte har ätit ordentligt på skit länge!

Idag har jag bara ätit smörgåsrån

igår åt jag lite pasta med tonfisk och pesto, och nått knäckebröd under dagen

söndag - slängde jag in lite kyckling med rotgrönsaker i ungen. (De va inte gott utan sås!)

lördag en mjukglass, tonfisk med pasta och pesto.

(fredag natt - Kebab rulle)

fredag - kycklingsallad på esspreso house (som inte heler va god) och sen en thaisoppa så att jag inte skulle bli alkohol förgiftad!

Detta e asså frukost lunch och middag på 5 dagar! Jag ska genast skärpa mig med att tina lite korvstroganoff! Mums!

Ni får gärna ge mig tips på enkla billiga maträtter! Jag älskar att laga mat annars, med de e tråkigt när man bara ska ha bukfylla till sig själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0