Nu har vi handlat!

Ojoj, va vi har handlat! o dyrt blev de! Men de e de värt! :D Hoppas på att de blir en jätte rolig fest! O de tror jag de blir!

Hihi, de e kul o sms retas med någon! Börjar med något smått sen blir de värre o värre! haha

Det här är i alla fall dagens rätt!


Den ser lite bränd ut på bilden.... De e i alla fall en köttfärspaj med spenat och fetaost!
Köttfärsen hade jag sen innan så de va bara o göra degen och lägga i babyspenat och fetaost i.
Sen e de en liten grekisk sallad till med ännu meeer fetaost! :P I LOVE Fetaost!

tot har rätten (1port) kostat... 10-15 kr (då räknar jag inte med salladen)


Ett tips om man vill göra köttfärsen lite billigare e att hälla i mer billiga grönsaker. Jag brukar ha i koncerverade champinjoner och morötter. Så då blir de mycket mer köttfärs! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0