Studenthälsa

... Jag tänker inte börja detta inlägget med att skriva hur länge sen de va jag skrev sist......

Stod innan och funderade över vad jag skulle äta till middag idag.. man tänker ju sig att man ska få i sig något nyttigt.... Nu sitter jag här med räknudlar och smörgåsrån.... och faktiskt, en apelsin!  Undrar hur de som bestämmer CSN-beloppet tänker... efter hyra och inköp utav kurs litteratur så finns där ju knappast något kvar till någon bättre mat... vattenfyllda kycklingfileer, torra palsternackor och de som säljs ut för halva priset eftersom bästföre datumet håller på o gå ut, de e mat för en student!.... o så gnäller de för att studenter super för mycket.... "Ohälsosamt!" .... idioter...

Kommentarer
Postat av: vicke

haha, du började redan inlägget med det.

2009-05-22 @ 16:39:29
URL: http://vickelus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0