Lyxmiddag för 0:- !!!

... allt du behöver göra är att åk hem till dina föräldrar!! :)

igår fick jag fläskfile med bea-sås o pommes! Så Jäävla gott! (man får ju synda lite när de e syrrans födelsedag) ... jag åt ju dessutom 1/3 flödinge kladdkaka med massa grädde! Så igår gick ju inte dieten så bra...hmpf...

Idag har de gått lite bättre!
Ett knäcke med makrill i t-sås
2 ägg
gurka o tomat
grönt te

grönsakssoppa till lunch och ikväll ska morsan gör ärtsoppa! ... sen ska jag bara klara resten av kvällen här utan att stoppa i mig något av allt godis som finns här hemma! De e verkligen tjockisarnas paradis här! Kakor, chips, godis you name it! Jag har som tur e egentligen inte problem med att hålla mig ifrån godis o sånt. Mitt problem ligger mer i att jag äter mycket, ofta och gärna fet mat. Jag kan liksom inte låta bli o använda smör och grädde när jag lagar mat! de bli ju inte gott om man byter ut de till något annat!

fan.. nu ringde syrran o ville att jag skulle vara med o baka! ... jag tror jag kommer få äta upp de där med att jag kan hålla mig ifrån godis och choklad! :P

För övrigt så ställde jag mig på vågen idag för första gången innan sommaren....
60 KG !! (jag är bara 160 lång så de e rätt mycket!!) Jag har aldrig vägt så mycket innan! Skandal Skandal! Nä jag måste verkligen bli seriös med detta nu annars kommer jag bli en chubbie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0