Ojsan!

När det är skit i kärlekslivet är det lätt att man glömmer bloggen! (Inget jag känner för att skriva offentligt)
Dieten har inte heller hållit i sig denna veckan, men efter helgen får de bli lite allvar med de igen!
Konditionen är verkligen inget och skryta med heller! Jag och Elli gick runt på Möllan för o kolla upp hyresvärdar igår men t o m det blev blev jobbigt.
Så idag försökte jag mig på en billig variant av arobics! .. dvs jag står själv framför speglen och dansar.. Haha, skrattar själv av bilden jag får av tanken! Men ja.. De e gratis och jag fick t o m lite energi efteråt att diska! Så lite hjälpte de ju! :)

Finnar har jag också fått så sjukt många! Måste bero på den hemska kostenvanan! Så Idag gick jag o köpte krämer, tvålar och annan skit på The body shop. Dyrt som fan blev de men nu ska de jävlarna fan bort!

Som jag nämde ovan var jag o Elli och kollade hyresvärdar runt Möllan. Vi har kommit fram till att de skulle vara mycket roligare att bo ihop än att sitta i varsen liten studentlgh. De området där jag bor e så jävla dött så jag tycker de ska bli skit skönt o få komma härifrån! .. Så vet någon något om en ledig 3a eller någon som har en 3a som vill byta till en student lgh på Södra förstadsgatan (Ellis) så får ni gärna tipsa om de! ;)

Kommentarer
Postat av: Moni

Hej plutt,



köp en flaska kollodialtsilver på hälsokost, drick en kork slå en på en bommulsrondell och badda med i ansiktet, övertygad att det hjälper i längden,

kram mams

2009-09-20 @ 17:46:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0